IMG_20150722_200114_zpsgcnfkhhb

Γεια σας γεια σας τριανταφυλλάκιαα 😉

Επιστροφή στο blog μου μετά από πολύ καιρό.. Σήμερα θα μιλήσουμε για μία ενυδατική προσώπου που με εξέπληξε ευχάριστα.

Πρόκειται για την ενυδατική κρέμα από την Caudalie η Premieres Vendange. Απευθύνεται σε όλους τύπους δέρματος και περιέχει αντιοξειδωτικά συστατικά ενώ το άρωμά της σου θυμίζει κάτι από εσπεριδοειδή.

Την αγάπησα και πιστέψτε με είμαι δύσκολος κριτής για τις κρέμες προσώπου. Πάμε να δούμε γιατί, αφού πρώτα σας πω πως έχω μικτό δέρμα με αρκετούτσικη λιπαρότητα κυρίως το καλοκαίρι:

Θετικά:

-Λεπτόρρευστη

-Ενυδατική τόσο-όσο και αυτό είναι το σημαντικότερο καθώς ενυδάτωνε τα ξηρά μέρη του προσώπου μου

χωρίς να επιτείνει τη λιπαρότητα

-Με βόλεψε τόσο για πρώι όσο και για βράδυ

-Δεν περιέχει parabens, mineral oils και άλλα βλαβερά συστατικά για τα μουτράκια μας :p

-Δεν προκάλεσε καμία αντίδραση στο πρόσωπό μου, παρ’ ότι έχει φυσικά συστατικά και σε αυτά μερικές φορές το

δέρμα μας γίνεται λιγάκι αντιδραστικό

Αρνητικά:

Νοne!

Σας έπεισα να την δοκιμάσετε? Περιμένω τις προτάσεις σας για άλλες ενυδατικές που αξίζει να δοκιμάσω..

Σχολιάστε